søndag 19. januar 2020

Long time, no see

Vi er på Kleiva nå, jeg har jobbuke til uka og nå har det blitt sånn at vi tar helga her inne i forkant, slik kan vi kjøre sammen fredag etter at Rune er ferdig på jobb og så tar han båten hjem til byhuset søndag kveld og så gråter vi litt når han reiser og jeg må bli igjen her :)

Ryfast er åpna og det er helt utrolig deilig med den friheten det gir å slippe å måtte planlegge reisinga etter ferjerutene! Var skeptisk til tunnel, men skepsis er byttet med ellevill begeistring! ELLEVILL!

Dagene på jobb er proppfulle og jeg er helt slips når jeg kommer til Kleiva, attpåtil er det bekmørkt så det er ikke så veldig mye energi å spore på kveldene, men jeg har begynt å så litt frø, det skjedde nemlig noe megasvært her før jul som du kan lese om i et tidligere innlegg, nemlig DRIVHUS

Januar har ikke vært som den pleier værmessig, det er mildt og (tidvis masse) nedbør.. Kjipt i grunn. Det er godt å kjenne litt på kuldegrader og snø, men det kan fortsatt bli vinter. I fjor og året før kom vinteren i februar, mars og april

Fikk et hyggelig gjensyn med haukugla i dag, hu satt i ei gran bak løa og studerte oss inngående, heldigvis var kameraet lada og klart, så det var bare å fyre løs




2 kommentarer:

ingemoellergmail.com.de sa...

Jeg er så glad og lese fra deg,kjære Elisabeth.Hilsen fra Hamburg..🇳🇴🎈💕

Elisabeth sa...

Åååå såå koselig Inge at du er der :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...