onsdag 28. juli 2010

Humlejakt

Freia er en hund etter buzzende insekter. Bildene ble tatt for 14 dager siden da vi var i Hylsfjorden.

Må alltid ha blomster på bordet og da kommer det som regel noen humler innom for å snike litt godsaker.

På det nederste bildet er humla på vei inn i revebjella og Freia har fullt fokus

Laget denne LO'en da jeg var i Hylsfjorden i helga. Og da må jeg bruke det jeg har tilgjengelig. Denne gang fikk jeg brukt diecuts (hunden og gjerdet er QuicKutz dies) og en humle i papir fra Jolees som har ligget i minst 4 år.. Og så har jeg stemplet motiv på LO'en og det tror jeg ikke har gjort siden Ålesund brant. Sømmen er naturligvis (kremt, kremt) håndsydd! I Hylsfjorden får man tid til alt *lol*

1 kommentar:

Jonna sa...

Nydelig LO! Likte kjempegodt gjerdet, stemplingen og den søte humla. Der ser du, man må aldri kaste noe.... hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...