tirsdag 20. september 2011

Til Jorunn

Jeg kjenner ei fantastisk tøff dame, hu pleier å være med på scrappetreffene i Scrapshop.no og var påmeldt Scrapperally, men under en ridetime for noen uker siden ble hun kastet av hesten og brakk både bekken og skulderblad og er nå på opptrening.

Under Scrapperally lagde vi treffvenninnene hver vår side til en godbedringalbum vi skal gi henne, i helgen dekorerte jeg denne boksen som den skal gis bort i :-)


Her er mitt bidrag (inspirert av Brits kurs), med bilde av Freia og en hilsen på baksiden

Jeg var på besøk hos henne i går og skulle hilse så mange tusen takk tilbake til alle sammen: Solfrid, Elisabeth, Inger Pauline; Jorunn, Stina, Hilde, Linda og Line

1 kommentar:

Lin sa...

Tusen takk for koselig komentar i bloggen min:)
Det var en nydelig boks du har pyntet. Elsker fargen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...