søndag 6. april 2014

Man tager hva man haver

Dro avgårde med feil scrappeboks da vi skulle innover, men det er jo befriende å enkelt å scrappe med begrenset utvalg. Da må man bare bruke det man har!

Kortene lagde jeg da vi var her i høst, sommerfuglene er laget med snowpaste og sjablong. De har blitt liggende i påvente av at stæsjelysta skulle komme. Den kom denne helga fordi jeg hadde tatt med en scrappeboks som ikke inneholdt papir som jeg trodde.. Og jeg MÅ pusle med lim saks og papir når jeg er her.

Og med kvitevis i bakken og påskeliljer i knopp langs gjerdet så ble det påskekort! 




1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Ikke dumt å bruke det man har! Og med slikt resultat så..!!
Flotte kort ! Synd at været er så som så...!! Ikke mye til utsikt her i Sauda i allefall!!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...