tirsdag 23. desember 2014

Grøtkrise og sushi og sånn..

Mor har alltid invitert på risengrynsgrøt kl 14 på julaften. Det er tradisjon


I år orker hu ikke lage sier hu.. "Men me må jo ha grøt!" ..Da har vi plutselig en grøtkrise gående.. Jeg har ALDRI lagd risengrynsgrøt, ever..

Akkurat som med sushi, jeg kan godt spise det hvis jeg får det servert, jeg syns imidlertid ikke at det er så godt at jeg må lage det sjøl..



Men risengrynsgrøt er jo tradisjon.. Og tradisjoner er ufravikelige. 

Jeg har nilest oppskrifter i dag og går for dynegrøt, minst arbeid med den varianten ser det ut for, jul blir det okke som!

God jul, familie og venner :)




Sushi er heldigvis ikke tradisjon

og begge bildene er lånt på internett

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

God Jul til deg og dine! Klem fra Anne-Eddie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...