søndag 1. mars 2015

Beslutningsvegring - Huset på Kleiva

Påbygget blir 3 x 4 meter. På den ene langveggen der påbygget blir føyd sammen med huset står det ei dør vi ikke kan flytte, den havner ca 170 inn på veggen fra øverste venstre hjørnet i påbygget og gir noen begrensninger..

Stort bad, stor gang

Eller
Liten gang og bod, stort bad

Vi har tenkt litt på hva vi trenger og har vel mest behov for vaskemaskin på badet, selv om jo kjelleren nå er tipp topp og vel egnet for denslags..

Snekkeren ringte i dag og lurte på om jeg hadde noen planløsning klar.. På en søndag! Herlig, men måtte si som sant var: "Nei jeg har ikke det, men skal prøve å tegne noe i dag".

Her har influensaen slått til, Rune fikk det på mandag kveld og fredag var det min tur, har ikke vært SÅ influensasyk siden jeg var barn, tror jeg, med febermareritt og allslags.. Og nå sitter jeg her å tegner i ørska.. 

Har DU noen gode ideer å dele med meg?



2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Valg er alltid vanskelig, de blir jo gjerne endelige når snekkeren har satt i gang...

Her hos meg har vi i alle fall konstatert at dette med LAGERPLASS er mangelvare. Vi har et ganske stort hus, men ut over spiskammers og en liten bod under et skråtak er det ingen rom som er dedikert til oppbevaring av alt det der man ikke har på kjøkkenet, i stua eller på soverommet. Det ville jeg tenkt litt på dersom det ikke var så mye lagerplass på Kleiva fra før.

Ellers ville jeg også tenkt på hva som var enklest: Vaskemaskin på badet, eller vaskemaskin i kjelleren?

Ingen svar her, men kanskje noen innspill likevel... (",)

Jonna sa...

Har ingen gode tips, men ville bare ønske deg god bedring. Håper du snart er frisk igjen *klem*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...