tirsdag 14. juli 2015

Syk

Ikke noe å snakke om, men for dagboka sin del må det nevnes. Begynte etter lunsj i går, ble kvalm og fikk oppkast.

Spiste salat med litt bacon til kvelds og følte meg bedre, var tidlig i seng men sov urolig og når jeg våknet var jeg like kvalm. Vet ikke om det var det at jeg sto opp som utløste et nytt oppkastanfall.. Heldigvis tom mage. Men Blæh! uansett.

Fikk med meg småpikene på tur, tenkte det ville gjøre godt med frisk luft. Friskt var det, var glad for lue og votter og knekkebrødet jeg spiste til frokost ble liggende igjen der ute. 

Det var bare å kaste inn håndkleet, ringe sjefen og sykmelde meg :(

Spiste litt og la meg nedpå. Nå har jeg sovet 4 timer og idet jeg står opp får jeg et nytt oppkastanfall. Æsj!

I morgen er jeg nok fit for fight igjen 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...