lørdag 23. juli 2016

Terapeutisk (opp)vask

I dag er det lørdag og en bra dag for å rydde og å vaske 

Får nemlig besøk av noen som er på guttetur og da kan det jo være hyggelig å vise huset fra sin beste, nyvaskede side. Det ER mye støv (makkamjøl!?) i gamle hus

Første punkt på lista var oppvasken, den tok jeg for noen timer siden


Manuell oppvask foran kjøkkenglaset mens sauene beiter oppi bakken, er terapi for en sliten kropp.. 

Det har vært et uvanlig år dette, med mange endringer og påkjenninger, jeg tåler en støyt, men nå kjennes det ut for at begeret er fullt.. Jeg trenger ikke mer akkurat nå. 

Nå er det deilig å slappe av uten radio, tv og medier.

Fikk en sms fra ei venninne i går, hu hadde invitert meg på fest via ei Facebookgruppe.. DER er det hvertfall sjelden at jeg ferdes. Hu fikk tak i meg likevel, på sms, steinalderen..

Huff, babler meg helt vekk her

En stor kopp svart te skal smake godt før jeg går i gang med resten av lista!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...