mandag 14. juni 2010

System!


De som kjenner meg vet at jeg ikke akkurat er noen systemfrik, for systemer tar så lang tid å sette i stand.. Trodde jeg..
Men i helga har vi hatt dårlig vær og jeg har hatt tid til å / samt krav fra Rune om å / rydde på hobbyrommet/hjemmekontoret (som vi deler).
Og f.eks blomstene mine, som tidligere fløt over alt, ligger nå sortert etter farge i 6 syltetøyglass. Herlig og oversiktelig! Stemplene mine (ja du ser dem med trekloss på hylla over blomstene), men dette gjelder de UTEN kloss, de ligger nå i perm med indexoversikt. Eller i CD-cover. Herlig og oversiktelig!
Papirene er sortert, kartongen er sortert. Restepapiret skal sorteres neste regnværsdag, for det MÅ jo brukes?!

Liker system, kjenner jeg. Hvorfor har jeg ikke gjort dette for lenge siden?

2 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

System er flott....men jeg har en tendes til å bytte ststem........

Jonna sa...

Imponerende! Regner selvfølgelig med at rommet ser sånn ut om en uke også...??? :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...