mandag 30. juli 2012

Vemodig farvel og nye tider!

Pga av sykdom har jeg måttet gjøre noen valg i forhold til Scrapshop sin fremtid.

Butikken i Solakrossen stengte dørene 14. mai i år og i løpet av forsommeren bestemte jeg, i samråd med familien, å legge ned kitklubbene 
Månedsscrappen og Månedskortet.
 
Nettbutikken, Scrapshop.no, fortsetter og skal ivaretas av familien.

Scrapshop har gjennom 8,5 år hatt talentfulle designere i sitt Kreative Team og disse har hatt hovedansvar for kitene til Månedsscrappen og Månedskortet og æren for at kitklubbene har hatt tusenvis av medlemmer gjennom årene! 

Nå er Inger Pauline, Margrethe, Solfrid, LindaB og LindaO klare for oppdrag hele gjengen, jeg ønsker masse lykke til med den kreative reisen og "fra innerst i hjertet" tusen takk for den formidable innsatsen dere har lagt ned i for oss i Scrapshop :)

love u
 
Les mer i Scrapshopbloggen

2 kommentarer:

Elisabeth OJ sa...

Så flott at jeg er din venninne og kan oppleve flerne krumspring og papirarbeid på fritida di. Riktig masse god bedring min venn.

DT - lykke til videre på reisene deres, alltid kjekt å inspirerende å se produktene deres.

Vi treffes igjen - thats for sure

Carpe Diem!!

Linda Brun sa...

Love U 2, knib!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...