tirsdag 22. august 2017

Bygdekvinnelaget

var på besøk her i kveldinga

Ein drøss med flotte damer som ville høyre litt om livet i grenda her og på Kleiva


Eg liker historieformidling og hadde tenkt ut på forhånd ka eg ville fortelle. (Og i den forbindelse fant eg ut at eg har bodd 1/5 av livet mitt her, haha, sånn totalt sett.)

Fekk sneket meg til å ta et bilde av dei når dei gjekk, ikkje heilt fint gjort, men tenkte det var greit sidan dei filma meg 8-/

Artig

Har bakt kake i dag, for i morgen får me enda mer besøk


2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Det høres ut som et koselig besøk, det er jo artig med alle som viser interesse for det ma har som sitt hjertebarn. :) Lykke til med morgendagens besøk også.

Elisabeth sa...

Veldig kjekt å fortelle om livet her, ingen store bragder utført, kun livet selv.
Takk for dine alltid gode kommentarer, Maria, setter stor pris på deg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...