torsdag 2. mai 2013

Bedre og bedre dag for dag?


Ja, jeg er bedre! Og humøret er bra! Selv om formen i dag er heilt rævva..

Det var en skuffelse å få vite at jeg fortsatt har borrelia i blodet, men ikke tale om at det skal ødelegge dagene mine! Nå har jeg hvilt noen timer etter morgenturen og nå skal eg ut i hagen å leite etter våren!

For 3 uker siden, da hadde jeg en sinnsykt bra periode, og da sa Rune: du har vært syk lenge, Elisabeth, sånn form og humør du er i nå har du ikke hatt på mange år!

Sånn vil jeg være konstant, ikke bare i perioder!

For meg er de siste 2 årene nesten visket ut av hukommelsen.. Og det er ikke frivillig..

Jeg får oppfordringer om å kontakte lokale aviser med historien min, men jeg orker ikke, ikke ennå. Energien må brukes på å bli frisk.Og på å hvile nok for å få overskudd til å jobbe, for det koster penger å bli frisk. Takk for at Norsk Borreliosesenter eksisterer og at de skriver ut antibiotika til oss som har "råd" til det.

Og fy skam til norske leger som trør på oss og sier vi er psykisk syke, fy skam til den norske stat som lar dem gjøre det og i tillegg lar oss ligge her alene med ansvaret og regninga!

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Stå på og hold oss andre informert! Dette med at de prøver å "lage" en diagnose som er helt bak mål..!! Fy F....
Ei jente som du med stå på humør og giv, dette greier du ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...