søndag 26. mai 2013

Borrelia

Jeg kommer ikke til å skrive så mye om borreliosen fremover, men her kommer bildet av perlekjedet i serumet mitt..

Sykdommen fikk en oppbremsing da jeg gikk på antibiotika, og livet var bra en periode. Borreliosen har dessverre eskalert igjen nå disse ukene uten ab, smertene er like intense som de var for fire mnd siden.

Er tilbake til søvnløse netter og brennende smerter i kroppen og i morgen er det jobb.. Jippi ;)

Jeg fortsetter på ab 3 mnd til, etterpå kan det bli aktuelt å prøve naturmedisinmetoden "Cowden Protocol"


Jeg skal bli frisk!



2 kommentarer:

Pauline sa...

Usj og dobbelt-usj og trippel-usj!!!
Håpte så inderlig at du skulle være bedre nå!!
Ønsker deg kun det beste framover, og lykke til m ny knallhard kur!
Klem!!♥♥

Jonna sa...

Heier på deg! Måtte du få bedre dager snart.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...