onsdag 24. juli 2013

Monumentet

 Her har vi ikke gått tur på snart tre år.. Etter at jeg ble syk måtte jeg finne et annet turområde pga Freia, men nå føler jeg meg igjen i stand til å takle alle utfordringene vi kan møte på her hjemme, så jeg prøver av og til å gå lokalt, de koser seg med kjente lukter
 Jeg har fått sjef! Ja har jo vært min egen sjef i 9-10 år, men så fikk jeg deltidsjobb og sjef! Han har bursdag i morgen, jeg lagde kort, kjøpte ballonger og pakket inn en Melkerull og en Smil. Pyntet pauserommet og dassen med ballonger, som det forresten står I LOVE YOU på, hahaha! Herregud, jaja.. så ikke det før jeg blåste dem opp..


Håper han setter pris på det, har gjort det samme med mine andre nye kollegaer.

Har lært det av min gode, snille venninne Elisabeth ;) Hun gjorde sånne ting da vi jobbet sammen og etterpå og det setter jeg utrolig stor pris på.

1 kommentar:

Elisabeth OJ sa...

Thi - kjekt å glede <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...