onsdag 28. august 2013

Bryllupskort - igjen

Er i det romantiske hjørnet for tiden ;)

For en tid tilbake kjøpte jeg inn en haug av disse små resinfigurene fra Prima til butikken, dessverre var kvaliteten så dårlig på dem at de gikk i stykker.. Disse små har fått stjerten brukket av :( og da kunne jeg jo ikke selge dem , men som den samleren jeg er så kunne jeg jo ikke kaste dem heller, så sammen med litt svanefjær som jeg fant i fjorden her en dag så fikk de ny stjert begge to :)

Her har jeg igjen brukt sjablong og pasta for å lage sommerfugler på mønsterarket. Hadde en liten bit hampetråd igjen som jeg ville bruke og klippet ut et hjerte i samme kartongfarge som selve kortet. Limte det på og limte hampetråd langs kanten.

Så var det bare å gyve løs med blomster og bling ;) Kortet er dekorert inni og bak også

Kreativiteten bobler endelig igjen!

Nok en gang sender jeg en varm tanke til legene på Norsk Borreliosesenter, uten dem hadde jeg antakelig vært sengeliggende nå.. Jeg var på god vei, men da Lars Monsen sto fram med sin borreliosehistorie forsto jeg at det var det jeg også hadde fått.. Etter noen tunge måneder på antibiotika har jeg fått livet i gave og nyter hver eneste dag

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Knall flott !!
Snakk om kreativitet!
Her var det lekre detaljer.
Håper du hadde fine dager ved Hylsfjorden!
Klem fra Anne-Eddie :)

Elisabeth OJ sa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...