lørdag 22. november 2014

Frost

I natt har det vært klarvær og frost, bilvinduene måtte skrapes og det var is på vannhullene på holmen.


Vi hadde en kjempefin morgentur, småpikene og jeg. Plukket drivved og mose til rustikk juledekor og fant i tillegg noe som ligner på planten som heter sølvtråd, skal lage dørkrans av den, trur eg.. Rune skulle tidlig på jobb så han er lykkelig uvitende om dagens fangst ;)


Freia liker seg godt i bilburet sitt, men her er hu litt betutta fordi godbiten lar vente på seg. Herlig personlighet :)

I kveld blir det biff burgund til middag, passe mat på en kald dag. Elsker sånne one-pot-wonders! Nå skal jeg bære inn litt ved og så skal jeg kose meg på hobbyrommet før jeg tar en tur opp til urnelunden og tenner lys.. Ha en deilig lørdag




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...