søndag 19. november 2017

Mitt hemmelige prosjekt

Ja nå er det jo ikke hemmelig lenger da, det ble satt ut i livet på fredag, etter 3 måneders planlegging. FOR et klimaks

Rune visste han skulle på fest, men trodde det var til en venninne av meg og hennes venner. Han ante ingenting om at festen var til hans ære og at alle de han kom til å treffe på festen var våre beste venner



Jeg begynte planleggingen i sommer, samme dag som jeg fikk den fantastiske telefonen fra klinikken i Tyskland, den som fortalte at jeg kommer til å bli helt frisk.

Vi har hatt mange anledninger til å feire, runde dager og forlovelse og bryllup, men det har aldri blitt. Jeg har ikke vært i form.. Men nå var det bare «å hoppe seg i det» for å feire livet og lykka og Rune, min helt, han fortjente en overraskelse.

Han har stått på med hus og heim og hunder og familie og har hjulpet både mine og egne foreldre mens jeg har vært syk

Jeg fikk en nedtur etter influensaen for noen uker siden, og frykta at jeg måtte avlyse, men jeg kom meg heldigvis igjen, det tok bare litt tid

Tidligere i uka sa Rune «du er i bedre form nå enn du har vært de siste 10 åra» Han merker det godt. Det gjør jeg og!

Jeg har kokt og bakt hele den siste uka, måtte det både pga at jeg må vite hva som er i maten og pga økonomien i prosjektet.



Og så liker jeg jo veldig godt å lage mat, da! Mengdeberegning er jeg litt dårligere på, kunne nok hatt 30 gjester til 😂🙈 Jaja, da har vi ferdig mat for 14 dager fremover



Jeg leide et kjempefint lokale, oppe på en låve med salong med peis og bar (og kjøkken) i ene enden og en halv etasje opp var det bordplass til 50. Veldig ok løsning



Og alle kom, nesten, familie (de viktigste) naboene (de beste, både fra byn og fra Suldal) barndomsvenner, ungdomsvenner, flyvenner og scrappevenninner) Så rørt her jeg sitter

Da alle gjestene var på plass og hadde fått bobler og ventemat dro jeg hjem for å hente Rune.
Da han kom opp trappa fikk også han et glass bobler i hånda og inne i salongen sto alle vennene våre med ryggen til, de snudde seg og begynte å synge og jeg kan love deg at det var en veldig rørt og overrasket mann (VELDIG overrasket) og litt måpende og etterhvert også veldig glad mann som bivånet det hele. Jeg har fått en film fra godeste Line, så den skal jeg prøve å legge ut. Den er så morsom!



Det var en så god atmosfære og positivitet og energi i lufta, alle gjestene gledet seg sammen med oss og var i så godt humør! Det ble en fantastisk feiring av verdens mest fantastiske fyr!

Jeg er så utrolig heldig!

Vi dansa til kl 5 lørdag morgen og våkna fulle av adrenalin (og kanskje litt bobler??!!) kl 09.30 og fikk ikke sove igjen!

SÅ utrolig gøy!

Takk alle sammen,
for en kickstart på resten av livet sammen

og takk for kakebakehjelp og rydding og ordning, Line, Mette, Jorunn, Siri og Nina 😘



Har masse fine bilder, men de får jeg printe og lime i album og så er jeg glad at jeg slipper å lyge og lure mer. Det har vært krevende å involvere over 30 personer og å be dem om å ikke snakke om dette med Rune, en de omgås daglig/jevnlig
I takksemd ❤️

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Veldig artig å få til sånne overraskelser, og ekstra artig når man endelig har energi igjen til å få det til. :) Og ikke minst: Når den som skal overraskes blir BÅDE overraska og glad. :) :)

Elisabeth sa...

Det var en superkjekk opplevelse som jeg kommer til å minnes med glede
FOR en kveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...