mandag 26. januar 2015

Understellsbehandling

Denne bloggposten handler om understellsbehandling, men ikke på bil

*Bildet er lånt på internet* - bildene som illustrerer "the real deal" var ikke noe morsomme ;)

Onsdag skal jeg ta en kikkhullsoperasjon, har hatt vondt nede på venstre side av magen siden april ifjor, har undersøkt alt som kan undersøkes, "alt er fint".. Men smertene er der og har blitt uutholdelige siste mnd og ingen ibux/paracet virker. Så nå skal det kikkres inni.. Krysser fingrene for at kirurgene finner feilen! Og for at narkosen går greit.. Har ikke hatt narkose etter at jeg fikk borreliose.. 

Og hvis du leser dette og kjenner mor mi, ikkje fortell henne at eg skal operere. Hu liker at livet e bekymringsløst.. 

Peace and love ❤️




Lyst å spille Wordfeud med meg på sykesenga? Elfigen heter jeg


3 kommentarer:

Jonna sa...

Lykke til! Det går nok helt fint. Hadde kikkhullsoperasjon for noen år siden, og det gikk strålende. Så får du ha god bedring, og det sendes straks en invitasjon på Wordfeud.... :-)

Elisabeth OJ sa...

Lykke til! Går nok godt og enda bedre om du får et svar 🍀

Pauline sa...

Lykke til ,krysser fingre og tær!! <3<3 :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...