søndag 3. september 2017

Gode nyheter

Jeg hadde en telefonkonsultasjon med legen min på BCA Clinic i ferien.

Hun ringte meg etter å ha analysert de siste blodprøvene mine.

Hun sier de ser veldig mye bedre ut og hun tror jeg kommer til å bli helt frisk

FOR en herlig beskjed å få



Jeg får nye medisiner i morgen og de skal jeg ta noen måneder til, så skal jeg sende ned nye blodprøver

Det blir spennende å se om motorikk og taleevne, husk og alt det der blir bra igjen, for det har vært ille lenge nå.

Da jeg var på Revmatismesykehuset på Lillehammer i juli fikk jeg tips om å prøve psykomotorisk fysioterapi, det er visst ventelister så lange som fy, men fastlegen har hvertfall henvist meg..

Etter å hatt "ferie" fra mange av de forbudte mat og nytelsesmidlene er det nå full fokus igjen. Jeg KAN nemlig bli frisk

Og det SKAL jeg også bli

Banna bein!






6 kommentarer:

Ingvild sa...

Gratugratugratulerer! Kjempekjekk nyhet då! Eit hjarte attende ;-)

Elisabeth sa...

Takk, ja
Godt å lese at det går bedre med deg og :-)

Maria - Min oldemors hus sa...

Dette var kjempegode nyheter, virkelig hyggelig å lese sånn på morraskvisten en mandag. Klem. (",)

Elisabeth sa...

Ja vi er veldig glade alle sammen for denne nyheten!
Klem tilbake :-)

ingemoellergmail.com.de sa...

Dette er en veldig god nyhet..Jeg er fornøyd med deg..Elisabeth 👍

Elisabeth sa...

Takk Inge, det var hyggelige ord
:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...