mandag 14. mai 2018

Byhuset - ferdig malt

Jeg dro til Kleiva lørdag morgen, for da var vi kommet såpass langt at Rune kunne greie med resten sjøl

I fjor malte jeg byslag og carport og bakveggen. I år har jeg malt kanten rundt garasjen, Rune har tatt nyveggen tre strøk, først grunning og så to strøk Futura, så har han skrapt kanten foran og til over vinduene, jeg skrapte betongveggen mot sør, flekka og malte og så var jeg med litt på skraping ut mot veien. Jeg hadde ALDRI greid dette tempoet i fjor

Rune har flekka og helmalt to ganger og jeg har dårlig samvittighet for at jeg suser rundt på Kleiva og koser meg


Det blir såå fint! Rune er flink

1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Kjempebra jobba, blei veldig fint! Hils mesteren. (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...