lørdag 12. januar 2019

Eldgammel sjekkereplikk med interessant vri

Ja, alle har jo hørt den forslitte "vil du være med hjem og se på frimerkesamlinga mi"

Rune samler på SPYposer, eller luftsykeposer

For ca ørtåfjørti år siden spurte han om jeg hadde lyst å være med ham hjem og se på spyposesamlingen hans

herregud tenkte jeg, hva er dette for en raring

men jeg var jo dødsforelska 

så han kunne samla på ørevoks for alt jeg brydde meg

haha, huff

Nå har han og tre andre kjøpt flyhangar så nå har spyposesamlingen kommet fram i lyset igjen, vi skal ramme dem inn og henge dem opp slik at flere kan få nyte synet av dem - i hangaren

Her kommer noen "godbiter" - alle ubrukte :-)















Ja dette var bare noen få, mange "fine" (om man kan si det om spyposer) og mange fra flyselskaper som er gått over i flyhistorien

Blir kjekt å få vist dem fram


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...