lørdag 23. mars 2019

Pasta med jordskokk, ramsløk og bacon

Eg grov opp jordskokk då eg var på Kleiva sist, satte to i jorda der inne i fjor vår og nå var dei blitt over 20(!) i den dårlige leirefyllte jorda! Eg tror det kan vere lurt å plante dei i ein kasse ellers kjem dei til å overta alt med den formeringsviljen dei har!

Ramsløken er og klar no og på sitt aller beste, fersk og ny

Eg vaska og skrubbde 5 fine jordskokkar som eg skar i 1-2 cm små biter som eg så stekte med 1/2 løk. Steikte 200 gr bacon i steikeogn på 200° i 12 min og klippte det opp i små bitar som fekk surre med i jordskokkpanna. Klippte over 10-12 ramsløkblad



Så lagde me heimelaga pasta (300 gr speltmel og 3 egg, blandes godt sammen, pakkes i plast og legges til side i 30 min før den rulles i pastamaskin og kuttes til tagliatelle) og når den var kokt og klar, hadde eg oppi 2 sammenpiska egg, 2 dl fløte, 1 dl finrevet parmesan, jordskokkblandinga og rørte godt sammen

God olivenolje, kvernet pepper, fersk basilikum og parmesan has over før servering

Svigerfar var middagsgjest og ble så mett og fornøyd


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...