søndag 2. juli 2017

Ja-benken

For et herlig navn på en benk, syns du ikke? Noen kaller dem sørlandsbenk, men her hos oss heter de jabenk. Man må nemlig svare ja på alle spørsmål man blir stilt når man sitter på denne, tihihi

Denne kjøpte vi brukt via Finn, den er malt i samme farge som terrassen til selgeren

Brun

Dette er MIN jabenk, den er litt mindre enn de andre vi har og litt lavere og derfor perfekt for meg. Jeg slipper å sitte å dingle med beina akkurat som ei anna småjente

Jabenken er nydelig avrundet i rygg og sete og kjempegod å sitte på og siden jeg ikke er så veldig glad i brunt malte jeg den grå

med linoljemaling, den ble patinert grå, jeg liker patina, jeg liker grått


Jeg gleder meg til jeg skal sitte på jabenken min igjen

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...