tirsdag 19. januar 2021

Hilsen helsa



I går var eg i mr med hodet, i dag fekk eg svar! Ingen funn! Heilt tomt 😂😂  Haha! Alt var likt som i 2017 😅 ingen svulster, ingen blødninger, ingen endringer

Men har like forbanna hodepine og i dag fikk eg migrenemedisin som eg skal teste ei ukes tid. Ein time etter inntak av første pille forsvant endelig den intense hodepinå 🤞🏻🤞🏻

Om ei uke skal jeg til lege igjen og da blir det spennende å høre hva hu tror om dette

I dag fyller jeg år, 55 😳 shit, det er nesten så jeg ikke tror det selv.. Føler meg ikke en dag over 35 😂😂

Mine elskede «barn» Andreas og Jamila sendte meg nydelig glutenfritt brød og brownies og spekepølse fra Tinn via Morgenlevering, så her spiste vi FROKOST i dag for første gang på over ett år! 



Og Rune kom hjem ned en nydelig bukett roser og mimosa 😍 Herregud så fin!

og en ullvest fra Devold som jeg elsker

Mine gode venninner har sendt videohilsener og det var veldig kjekt 

Jeg elsker dere alle sammen ❤️

Takker ydmykt for en fin dag :-) og gleder meg og over at det ikke var noen funn i mr


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...