mandag 1. november 2021

Ja korleis går det?

Foten skal framleis ikkje belastas og ryggen er ganske sår, eg søv dårleg, men det går greit, eg er jo sjukmeldt og skal berre bruke tida på å heles

Hausten 2021 skulle bli så flott på museet, endeleg var avdelingsleiar på plass etter permisjon og eg er i 100% stilling, me skulle verkeleg gje full gass i haust med masse spennande på programmet, men slik gjekk det ikkje gitt, me har måtta avlyse det meste i avdelinga vår grunna dette forbaska uhellet

Nå er det snart 4 uker siden eg brakk ankelen

Dette bildet tok eg på fredag, Ingri lurte på om eg ikkje skulle stå opp snart etter 4,5 dager til sengs 😅

Det er travelt for Rune, full jobb, går turar med Ingri, handlar, lagar mat og steller med meg. Gode han

Eg begynner å kjede meg, er ikkje van med å sitte i ro, men no må eg. Har tatt fram heklenåla igjen og har ei bloggvenninne som skal sende meg ei hekleoppskrift, treng gardinkappar i nyhuset 



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...