søndag 28. august 2011

Noen bilder fra ferien

Lørdag - i øsende regnvær - dro vi på sopptur langs Kongeveien
Det ble både kantareller og piggsopp
Rune liker seg på terrassen og her er oppvasken under avvikling
Vi fikk besøk av Harald og Livar i LN-NAV
Flott overflyging (litt for høgt og litt seint på dagen syns fotografen ;-) )
Men det va jysla kjekt med besøk!!

Og film fra turen finner du her
Sorpetasser!
Forklaringen på sorpetassespora!

Freia tror hu skal ha valper og bygger fødestue både inne og ute
Laks på folie - i øsende regnvær - under solseilet på terrassen
Våre gode naboer - på Augnastølsvatnet
Mira, Jacki, Bjørg Marit og Olaf
Har akkurat trukket garn og fikk 20 fjellaure
(og de smakte nyyyydelig)

Olaf renser aure - de er små
men GUHHH så gode de er (var, hehe!)
Bjørg Marit og Olaf har gjort ein fantastisk jobb med å merka stølsstien fra
Vidvei til Månastølen med bånd og skilt
og Bjørg Marit og jeg og alle fire vøvvene brukte to timer NED
fra Augnastøslvatnet
Ble hefta av litt blåbær og kantareller på veien, huff og føy ;-)

Nå er me på Søljevad
te venstre finner du veien og te høyre stien te Månastølen
The fab four
The fab five ;-)
ved Augnastølsvatnet måtte me ha litt kos med hundane
Se våre to sitter som lys og titter på mor
mens Jacki og Mira får godis
(Freia og Mira - de to yngste i hver flokk - røyk sammen like etter at bildet var tatt
og som vanlig var det mye skrik og lite tull)

Etter den lange turen var det godt med litt TLC fra far
Fikk skrapt og vaska gjerdet tidligere i uka
Ble ganske stusselig, så vi håpte på tørt vær sånn at vi fikk malt
I dag ble gjerdet malt og se --->
..så TRIVELIG det ble igjen :-)

2 kommentarer:

Elisabeth OJ sa...

Fantastisk plass dere har, gleder meg til å være med ved neste anledning (høre ut som jeg ber meg selv, men det gjør jeg jo ikke he he)

Franske drømmer sa...

Heihei!

Så flott blogg du har!
Herlig :-))

Jeg har drevet med scrapping selv i mange år, men har rett og slett gått lei.. Lager litt kort, men ikke album lenger. Har lagt ut masse utstyr på finn.no og på min egen blogg (men jeg blogger mest om interiør da, så det der var det ikke det beste markedet).

Har du noen forslag til hvor det kanskje kan gå an å få solgt unna litt? Googlet det, nemlig, og der dukket du opp ;-)

Ha en fin søndagskveld!

Klem fra Trine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...