onsdag 27. august 2014

Onsdag 27. august

I dag dro Rune hjem for å klippe plener, hos oss, hos foreldrene sine og hos mor. Jeg og småpikene blir igjen på Kleiva
Siste og verste veggen igjen å vaske.. Ulendt terreng, må tørke til i morgen

Klesvask på gjerdet, da klessnora bak løa er midlertidig ute av drift ;)
må også tørke til i morgen

Freia venter på matfar, syns han har vært vekke lenge nå..
Klokka er halv fire og det er fem timer siden han dro..

Må ha noe å finne på mens jeg venter på ting som tørker.. Tok en tur nedenfor hagen og der sto det en fin nypebusk.
Så da bandt jeg en dørkrans og hang opp på ytterdøra
Og det var det siste bildet jeg fikk tatt med mobiltelefonen min :( den gikk i stykker akkurat nå. KRISE! Og jeg skal være aleine her i natt.. Jepp..

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...