fredag 26. juni 2015

Treg på trender


Jeg har fått sånn lyst på fuglebur! Har vel hatt lysta ei stund og, men de fine er jo umulig å oppdrive.

Det var sikkert trendy for kjempelenge siden, og "alle" interiørbutikkene hadde, men jeg er jo så treg og utrendy uansett.. 

Men i dag da jeg hadde vært flink hos tannlegen (jepp, null hull) kastet jeg et laaaangt blikk inn vinduet på interiørbutikken og jammen meg falt øynene på et nokså fint, dette til 139,- (nedsatt 30% - sier vel sitt om trenden, hehe). 



Føler meg såå heldig i dag og nå er det fredag og helg og sol og 16 grader og sønnen kommer hjem og alt! Herlig! Gooo helg

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Fiiint fuglebur! Det blir vel pynta og forhåpentligvis fritt for fuggel !?
Ha ei superfin helg ! Kos og godt vær komme ! Klem ;)

Maria - Min oldemors hus sa...

Så bra! Håper du har hatt ei trivelig helg så langt, og at den avsluttes like fint. (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...