tirsdag 24. april 2012

En liten "pinne"


blir stor nært linsa ;)

Jeg elsker å fiske! Hvertfall når jeg får fisk ;)

Og iallefall når det er "skikkelig" fisk!

I mangel på mannfolk til å sløye fisken i fjor - ja Rune sløyer IKKE fisk - så tok jeg kniven i egne hender og det var ikke så ekkelt som jeg trodde, så nå fikser jeg det og og da går det an å fiske "alene" også :))

Og dette "skrytebildet" ble også et sjeldent og usedvanlig bra bilde av the hilfigens (siden vi må si det selv :) )


Jeg får kose meg med minnene inntil jeg har fått en avklaring på nakkeprolapsen..

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Flott bilde og en fin fisk!!
Dere tar dere riktig så bra ut!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

inger synnøve sa...

gratulerer med fiskelykke :) nå har du ingen unnskyldninger på å ikke å fiske nå som du sløyer selv :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...