mandag 16. september 2013

Hva nå?

Borreliosesyke dør hvis de ikke får effektiv og langvarig antibiotikabehandling
Jeg fikk dessverre følgende epost fra legen min på Norsk Borreliosesenter i dag:

Hei,
Dessverre klinikken skal stenges.
Vi kan ikke gi mer antibiotika behandling, pasientene kan selv  bestille urtepreparater.
Du kan også selv fortsette med urtepreparater.
Det er ikke noe annet jeg kan gjøre.
Lykke til videre!


Mvh,
Lege Axxxxx Axx Txxxx

Nå har altså norske helsemyndigheter gjort alvor av trusselen og har stengt det eneste virkelig gode behandlingstilbudet vi borreliosepasienter har.

Så hva gjør vi nå? Jeg vil ikke pines til døde. Jeg vil ha et friskt, langt, aktivt og smertefritt liv. Og det vil vi jo alle? Men jeg fortsetter jo med urtepreparatene som legen anbefaler.

Fredag kontaktet jeg Facebookvennene mine og ba dem sjekke om de har Doxylin evt. Doxycyclin liggende i medisinskapet og som jeg kan få kjøpe av dem.. Jeg blåser i om de er gått ut på dato

SÅ desperat er jeg!

Jeg ble i stand til å jobbe igjen og å aktivt delta i familielivet og samfunnet, jeg ble skattebetaler igjen. Etter bare 1 mnd behandling! Jeg vil delta, jeg VIL bidra! Og jeg føler meg SÅ svikta av den norske stat og norsk helsevesen. Nå blir jeg naver igjen - for jeg er fortsatt ikke frisk - med sykmelding og etterhvert uføretrygd - hva syns du? Lysende utsikter, ikke sant..

Og det der flåttspesialistsenteret på sørlandet sykehus kan norske helsemyndigheter stikke langt oppi ræva til Støre spør du meg, består jo bare av nevrologer.. Jeg trenger ikke nevrologer, de fant jo ikke ut annet enn at jeg er frisk som en fisk..



Jeg vil leve, jeg vil delta, jeg VIL bidra!

 "maen med ljåen"
Vi borrelioserammede mobiliserer og oppfordrer deg

Send et postkort til:


Erna Solberg, Stortinget, 0026 Oslo
Siv Jensen, Stortinget, 0026 Oslo
Trine Skei Grande, Stortinget, 0026 Oslo
Knut Arild Hareide, Stortinget, 0026 Oslo

Nei til nedleggelse av Norsk Borreliose Senter, gi Dr. Rolf Luneng autorisasjonen tilbake! Bruk gjerne bildet over ;)

1 kommentar:

Marianne Malmstrøm sa...

GLITRENDE BESKREVET - IKKE NAVER, MEN BIDRAGSTYTER TIL SAMFUNNET VÅRT - OG SKATTEBETALER AV EN ORDINÆR LØNN... IKKE AAP!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...