torsdag 19. september 2013

Votter- og luevær

Votter i Selbumønster - fra mi kjære svigermor

Min skygge og gode Freia ute på holmen

Tinka nyter morgensola, litt friskt, men hu elsker det

Tåka ligger lavt over landet i sør, nydelig

Nyter høstmorgenen, men er litt bekymra for framtida..

Åhhr, jeg elsker høsten! Med det kjølige draget i luften, at bær, sopp og frukt modnes og at det blir votte- og luevær igjen! Jeg fryser jo alltid så grassat pga borreliosen, og nå har jeg endelig en unnskyldning for å gå med ull og lue og votter igjen

Formen har dessverre blitt dårligere, jeg har begynt å få den der hekkans hjernetåka tilbake, ganske utmattende i seg selv.. Sover lite og har begynt å få synsforstyrrelser, kramper og hjertebank, nytt nå er hjertekramper, fryktelig vondt det siste der, men legestanden hevder likevel at jeg er frisk som en fisk fordi ekg gir ingen utslag..

Og siden Norsk Borreliosesenter ble stengt av norske helsemyndigheter får jeg ikke mer antibiotika fra legen min der ;(

Jeg måtte derfor henvende meg til Facebookvennene mine og har heldigvis fått napp hos to borrelioserammede, som nå er friske og som selger Doxylinen de har til overs! Håper den kommer i morgen, jeg har vært 3 mnd uten medisin nå og jeg kjenner at det er på høy tid å drepe noe borrelia igjen..

For jeg VIL ha med meg denne høsten også! Jeg vil LEVE!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...