torsdag 1. mai 2014

Bildedryss 1. mai

arbeidernes fridag.. Vi var en god gjeng på jobb i dag for å sikre at alt er klart til i morgen ;) men så var det hjem for å lage urtebed!

Var så heldig å snuble over pallekarmer i varemottaket vårt - "de kaster vi bare" - og siden en av kollegaene mine er gartner fikk jeg gode råd på veien ;) Rune var innom å henta paller og pallekarmer og kjøpte leca og jord på vei hjem - gøy, gøy, gøy :) ..små gleder..

Arbeidsdagen er langt fra slutt ennå, hehe..

Småpikene er på godbitsøk

Rydder plass til pallekarmurtebed

Basen er på plass

Så karm, fiberduk, leca

Så en pallekarm til og ett nytt lag fiberduk oppå lecan og så JORD

Blir spennende - i morgen skal det plantes

1 mål plen, men likevel urtebed i pallekarmer ;)
Håper å slippe snegleplagen!

Refreshments til arbeiderne

Båten er SOLGT! Og er klar for sjøsetting. Juhuu!

Blodbøken er på god vei til å bli solskjermingen vi trenger både på terrassen og på altanen - nei,
det var IKKE en værklage, vi NYTER sola og varmen

Blir det plommer i år, tro?

Balltreet i hagen som alle syns er så "morsomt", praktisk, tenker jeg vi sier ;)
6 baller i ulik størrelse, Freia liker alle ;)

Sommertemperatur i stua, Tinka ligger på rygg i soffan! Det er ei stund siden..
Fin dag - i morgen er det oppstart av kontrakt - tror jeg må legge meg nå, er så spent ;) !!! Vi er heldige som får en myk start med en "inneklemt" dag i morgen, mandag derimot, er det blodig alvor og det blir nok jobbing gjennom helga for å få de siste detaljene på plass.

Goooo helg

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...