onsdag 21. mai 2014

I scream for icecream

Fikk ikke is på 17. mai, så av egg og fløte, vaniljestang og bittelitt sukker (bare 80 gram denne gang) og bærrester ble det heimelaga laktosefri iskrem 18. mai, oppskrift finner du her
 7 porsjoner iskrem med blåbær og jordbær
Freia sover på matfars fang

På vei hjem fra Haugesund på mandag - Arsvågen

Tirsdag morgen, Flatholmen
Tirsdag kveld på Tungenes
Nydelig kveld, men tåka lurer bare noen meter fra kysten
Urtebedet mitt :) nam!
i kassen ved siden av står det jordbær

Fine dager vi har :) i dag har det regnet litt, men det har vi bare godt av ;) urtene og!

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Da har jeg vært "innom" hos deg og oppdatert meg litt jeg og!
Koselige bilder. De av iskremen fikk meg til å ha vannvittig lyst på is....!!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...