lørdag 12. juli 2014

Pause

Det er ikke behagelig å jobbe i 28 graders varme, så arbeidet som begynte
halv ti i formiddag har strukket seg ut over hele dagen.. Rune har begynt på veien, han eelsker den slåmaskinen sin ;)

Og den jæ..a kleggen, siden livssyklusen deres bare er 14 dager så trodde jeg vi var kvitt dem.. Men det er vel ikke sånn at alle hundretusen klekkes samme dag.. Denne gang har jeg imidlertid allergimedisin med! Hadde for sikkerhetsskyld REGNTØY på da jeg klippet gresset og slapp unna, men trodde jeg skulle krepere.. Og neste år skal jeg IKKE inn her i juli, minn meg på det :)

Det er så varmt at jeg har ikke engang orket å gå de få metrene ned til fjorden slik at småpikene har fått bade ;( men de er flinke og ligger i skyggen, og drikker masse vann så de har det nokså greit





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...