fredag 27. januar 2017

Dårlig start på helga

I dag skulle jeg bare i møte med arbeidsgiver og så skulle jeg hjem å sette opp medisinplan og hvile litt før vi skulle reise til Kleiva.



Men så falt jeg på parkeringen utenfor jobben, vet ikke om jeg besvimte eller snubla eller hva det var som skjedde..

Kom til meg selv i en blodpøl.. Klint inntil en parkert bil, med neseblod fossende nedover brystet

Det ble ikke noe møte og ikke noe medisinplan og det blir heller ikke tur til Kleiva

:-(

Rune henta meg på jobb, turte ikke kjøre sjøl, så nå ligger jeg i godstolen hjemme med blodige knær, gul og blå på låra, med hoven nese og hake.

Nakken og halsen er så vonde og jeg fryser sånn at tennene klaprer

Og har VELDIG vondt i hodet.

Det kan bli en tur på legevakten om det ikke går over, men akkurat det sitter laangt inne kjenner jeg

Jeg tror jeg må ha snubla

Det er noen sånne lave sperrer langs bygget for å forhindre at man rygger inn i veggen og må ha hengt foten fast i den. 








4 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Huffda! Snakk om uflaks! Håper du får hjelp (om det trengs!). Ellers ? Ha en så god helg du kan, etter omstendighetene ! Klem fra Anne (uten Eddie- tirsdag i sist uke var det over)..sorg i heimen.

Elisabeth sa...

Åneeiii Anne ❤ så trist 😥
Føler med dere

Klem fra meg

ingemoellergmail.com.de sa...

Oh nej...Hva Gjør du...Elisabeth..

Får vel snart.

Inge..🤕

Elisabeth sa...

Hei Inge
Takk for hilsen

I går fløy jeg over Hamburg, det var nydelig vær i går

Ha en fin helg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...