fredag 18. august 2017

Årets første og ikke helt moden



I dag ble det jammen meg sol! FOR noen herlige timer dette har vært, varmt og godt

Vi hadde besøk av en journalist her i dag som kanskje skal lage en før/etter reportasje fra Kleiva (eller kanskje noe annet) blir spennende å se. Hu var her sammen med snekkeren før oppussingen begynte så jeg vet egentlig ikke hva hun tok bilder av da og det vet jeg heller ikke etter i dag. Hu fikk huset for seg sjøl, tihihi

Og imens var jeg nede i frukthagen og spiste årets første Sandeplomme og den smakte SÅ godt! De er faktisk best før de blir helt modne syns vi. Nam! De henger fete og fine der nede i treet og om noen dager kan de bli til grøt eller syltetøy eller noe annet munngodt

Vi gleder oss

4 kommentarer:

Barwitzki sa...

Nam, nam... frisk fra treet :-)) og syltetøy :-))
Ha riktig god helg. Solskinn hilsen fra Viola
- hele natt og formiddagen regn var -
så fint med solen

Elisabeth sa...

Ja det er deilig med sol
Ønsker fin helg tilbske Viola

Maria - Min oldemors hus sa...

Deilig med sol, synes vi har krav på litt mer av det. :)
Blir spennende å høre mer om reportasje, alltid artig å lese om "kjentfolk" og se bilder fra litt andre vinkler også.

Elisabeth sa...

Ja vi er også spente. Litt usikker på vinklingen
Og JA vi har definitivt krav på mer sol!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...