torsdag 27. juni 2019

Ei hås gås på veg til fjorden

Eg har så vondt av Freia, ho likar ikkje å vere åleine i huset her.. I dag kunne eg ikkje ha ho med på jobb, for i dag var det meldt sol og 20°, ikkje godt å ha ho i bilen då, stakkar

Då eg kom opp kleiva høyrte eg den såre bjeffinga 😞

Eg opna døra og ut fauk ho, og då eg spurde om ho ville bada stilte ho seg med grinda med ein gong 😂

Og ilte til sjøen i stor fart 😆 Den svarte prikken borterst på vegen er Freia 👍🏻



 Men ho er sulten og, så då eg spurde om ho ville ha mat, då tok ho peiling opp bakkjen att 👍🏻


Smart




1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Jeg håper Freia venner seg til den nye tilværelsen. Det er jo som du sier ikke noen god løsning med hun i varm bil. Trangt er det også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...