fredag 6. oktober 2017

Scrappelunsj 

Onsdag hadde jeg en tidligere kollega på besøk. Vi jobbet med de samme tinga på 2000-tallet - jeg i min hobbybutikk og hun i en annen - uten at vi visste om hverandre. Ganske rart egentlig når man tenker på hvor få vi var i scrappemiljøet her i området

Men «tidligere kollega» fordi vi altså jobbet sammen i Vinmonopolet i 2013/14, hu begynte dagen før meg på samme pol som meg. Og så viste det seg etterhvert som vi ble bedre kjent at vi hadde felles hobbyer.
Kreativiteten bobler endelig igjen, skulle bare hatt en assistent her hjemme til å ta seg av huslige gjøremål slik at all overskuddsenergi kunne brukes til energiskapende aktiviteter
Jeg har så mye jeg skal
  • Snekre
  • Bygge
  • Sy
  • Bake
  • Male
  • Koke
  • Steke
  • Modellere
  • Brodere
  • Lodde
  • Sveise
  • Hekle
  • Strikke

at åhh
Onsdag ble det klipp og lim, veldig kjekt. Og i forkant fikk jeg lagd salat og bakt brownies
Mandag og tirsdag var vonde dager og jeg begynte å tvile på at tilfriskningen er reell, så det var godt at kroppen var min igjen onsdag
Om noen uker møtes vi igjen, håper jeg eier kroppen min da også
Som nevnt så bakte jeg brownies og en ekte scrapper kaster jo ikke den tomme eggekartongen..



Den fikk nytt liv med papir utenpå og inni og oppå lagde jeg et rede av gasbind og blomster som ble limt/stivet av med gel medium før jeg dusjet forsiktig med noen selvlagde fargeblandinger
Etter hvert kommer det på en liten tekst og litt bling også, men foreløpig ser den slik ut og i bakgrunnen sitter det noen sesongforvirra påskeharer og lurer på om det er påske allerede :-)



Plutselig er det påske og da er det hyggelig å kunne ha en liten kartong å fylle med sjokoladeegg og marsipan til å gi bort
Men i dag er det fredag og nydelig vær og jeg skal hente mor og ta henne med på tur

Gooo fredag

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Så kjekt å lese at kreativiteten boblar att! Og ikkje minst lysta og behovet! Litt det same her, sjølv om ikkje min har vore fråverande så lenge. Men den boblar litt og litt.. Og eg ser lys i enden av tunellen! ;-)

Elisabeth sa...

Åhh, ja det krible og klør skikkelig nå,
godt å høre at du og føler deg bedre!

Ingvil Moen sa...

Den ble så fin. Elsker den lille påskeharen du fant :)

Elisabeth sa...

Ja koselig den

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...