fredag 19. juni 2020

Grøftebukett

Så hva har jeg gjort denne uken? Bare ærender for mor. Kjøpt ny mobillader og klær til henne. Det går jo fort noen timer, noe må byttes i andre str og farger og så må noe leveres tilbake. Har hatt bil og atv på service. Atv er forresten fortsatt på service, de må bestille nytt speedometerdisplay til den da det kommer fukt inn i det når det regner. 

Servicen på bilen var en større service og kosta nesten 10-tusen (9675,-)! Fyf! Men godt å bruke feriepengene til noe «fornuftig»

Og så skal jeg unne meg ett nytt batteri i min iphone7, tror jeg 

Plukket med meg disse nydelige langs turstien fra mors hybel til hagebyen i går. Var uten bil og sykler ikke nå pga prolapsen, og mobilen var flat da jeg skulle hjem og fikk derfor ikke kjøpt bussbillett og «måtte» gå hjem





Og uken har vært fantastisk fin! Nydelig vær, god mat og god stemning på altanen om kveldene. Rune hengte opp vindskydd på mandag, så nå kan vi sitte her uten å bli beglodd fra forbipasserende. I kveld kommer svigerfar på grillmat. Det blir kos

Goooo helg

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...