søndag 19. juli 2009

Jeg vet ikke

om hunder kan føle kjærlighet overfor menneskene "sine", men jeg innbiller meg at Freia av og til ser på meg med kjærlighet i blikket - slik som jeg har fanget med kamera her.


LO'en har ligget ulimt på pulten min ei ukes tid nå - i påvente av møkkavær - i helga kom det endelig :-)
Tommestokken og metallstæsjet fikk jeg av min gode venninne OJ og de lekre pyntenålene er det Enil som har laget, tusen takk :-)

Og så syns jeg det var en smart idé Torhild delte med oss i Månedskortet i juni - å ikke klippe av stilken på minirosene, snurr den rundt en tynn pensel og trekk litt i den, slik blir det et helt spesielt dekorelement av :-)

God søndag!!

4 kommentarer:

Jonna sa...

Så nydelig! Herlige farger, og mange flotte detaljer.

Trofast sa...

Deilig bilde av Freia - kjenner til det blikket! Og en flott LO!

Line sa...

Flott at du har brukt så mange forskjellige blomster, og kjeme fint bilde. Så bra at du kunne bruke pyntenålene :-)

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Helig layout av Freia, klart hun viser deg kjærlighet, jeg synes blikket hennes viser det så tydelig her.

Så stilig med stilken på blomstene- det tipset var nyttig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...