søndag 21. februar 2010

Kurs med Anne Bodil

Anne Bodil har hatt kurs i butikken min denne helga. Hun er utrolig dyktig og "lager gull av gråstein".

Arkene som er brukt her er fra DCWV og Websters.


Fredag kveld var det kortkurs og i går ettermiddag var det scrappekurs.
Hun hadde lagd noen nydelige kit til oss og både kortene og sidene ble HELT Anne Bodil :-)

Sjarmøren på bildene er gutten min når han var ca 2 år


og så MÅ jeg bare melde at
det er kommet 10 cm nysnø, at det fortsatt SNØR - det er minus 7 - og vi har hatt snø sammenhengende i 65 dager.

*

3 kommentarer:

Trofast sa...

Så flotte lo'er - skulle ønske eg hadde mulighet til å gå.

Jonna sa...

Kjempelekre LO'er! Og jeg fikk jo studere dem i real life også... :-)

Linn sa...

Der var de ja!! Kanonflotte!!! Du kan ikke gi ALL æren til Anne Bodil, du må ta din del av den du også!! Bra jobba... ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...