mandag 31. januar 2011

Tinka = nyoperert

I dag var dagen kommet for å fjerne den siste svulsten i juret hennes - den har vokst mye de siste ukene og dyrlegen mente vi burde ta den nå.

Jeg var med som assistent denne gangen også (siden jeg ikke svimte av første gang fikk jeg lov å assistere i dag og - og det gikk bra *lol*)

Her ligger hu på bordet, med en spene mindre, sydd med 7 sting inni og 8 sting utenpå og for spesielt interesserte så ligger svulsten på bordet v/vinduet IKKE klikk på bildet hvis du ikke er spesielt interessert ;-)

Hu er litt svimmel naturlig nok, men har spist godt og nå skal vi bare hvile. Hu slipper antakelig å bruke krave rundt halsen, for hu er like flink som sist og slikker ikke på såret :-)

4 kommentarer:

anne jorunn sa...

Riktig god bedring til Tinka! Håper hun kommer seg fort!:)

Elisabeth sa...

Takk for hilsen, Anne Jorunn, det går helt sikkert bra denne gangen og :-)

Jonna sa...

Stakkars liten! Håper hun kommer seg raskt. Må si jeg er imponert over dyrlegeassistenten! Tviler på jeg hadde greidd det....

Elisabeth sa...

Dyrlegeassistenten er litt redusert i dag, ble våkenatt i natt :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...