tirsdag 1. februar 2011

Tinka - oppdatert

I natt sto jeg opp kl 4 for å sjekke formen hennes og da hadde hu styrt fælt med såret, så jeg tok henne med meg på gjesterommet og lå der å passte på at såret fikk fred resten av natta, hu peip og hadde det ikke noe særlig, så da klokka ble halv syv måtte hu få en smertestillende pille og en tur i hagen.

Fant ut at jeg ville prøve med krave på henne og dro avgårde til dyrlegen før jobb og fikk en krave som jeg satte på, men den fikk hu fullstendig panikk av og greide hverken å gå eller ligge og Freia syns hu ble dritnifs og knurrde og i det hele tatt, skikkelig vill vest, hehe, så da endte det med at jeg tok henne med på jobb i stedet.

Hu syns det er stas med alle kundene og de fleste ber henne fram og steller litt med henne, nå sover hu (endelig) hu trenger hvile og ro fra smertene dakar liden. Tok med den deilige biabed'en hennes, men hu ligger på betonggolvet, kanskje det lindrer litt?

Pasienten

1 kommentar:

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Stakkars lille vovsen hu e nok glae o fekk ver me på jobb:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...