tirsdag 14. februar 2012

Inspirert av Finnabair

Scrapshopbloggen feirer vi at Finnabair snart kommer til Sola/Stavanger og Scrapperally :) og utfordringen er å lage noe inspirert av henne vakre stil

Her er mitt forsøk:


"Sommerfugl i vinterland"
se så lett han svever over snøen :)





Mistinga ble litt soso, pga at jeg ikke hadde blå mist og måtte improvisere med Distress Ink på svamp og vann med blå Perfect Pearls i..


Bildet er av min nevø Jørgen og det er tatt av en kamerat av ham

Bildet var limt inn i et brev han skreiv til meg for 6-7 år siden og det har jeg tatt vare på og lagt i en "lomme" i midten av LO'en

3 kommentarer:

Pauline sa...

Knallstilig side Elisabeth!!
Har du "tatt av" i snøkrystallsamlingen din også..??.. ;-)

Linda Brun sa...

Herlig vinter layout med masse flott og kreativ misting :-)
Kjekt at du tok utfordringen vår

anne jorunn sa...

Nyyydelig LO!! Jeg synes "mistingen" din var knallflott!! Digger kantene på papiret og så lekkert med alle snøfnuggene!!

Takk for at du deltar i utfordringen! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...