mandag 25. februar 2013

Enda en fin dag!




Jeg tør nesten ikke tro det, tredje dag helt uten hjernetåke! Fantastisk! Smertene i kroppen er mindre, brannen er mindre, det bare ulmer litt.. Og det bare en drøy måned etter at jeg begynte på Doxylin!

I dag har jeg vært på tur sammen med Sarah, Runes niese, kjekk jente og vi koste oss fælt, deilig å endelig kunne ha overskudd til litt sånn kvalitetstid! Først gikk vi tur med småpikene (bildene over) og så dro vi på shopping! Sarah kjøpte morsomme ting som mobildeksler, neglelakk og rouge, jeg kjøpte bare kjedelige ting som batteri, en plastboks og fuktighetskrem ;)

Etter shopping hadde vi is, eplemost og te på kafe
Sarah hadde lyst å ta en nærmere titt på de store sverdene ved Hafrsfjord så vi gikk en tur på stranda og i området der etter shoppingturen

I Møllebukta lå isen og måker og svaner valset rundt utpå der

Svanhild var litt hissig på oss, så vi måtte stikke ;)

Sarah foran "Sverd i fjell"

Flotte, ikke sant?


Takk for turen Sarah, det var en veldig koselig dag!


Jeg kjøpte meg forresten ei bok på Mammutsalg, jeg var en skikkelig lesehest før sykdommen tok meg, leste 4 bøker i uka, gjerne samtidig, de siste tre årene har jeg kjøpt bøker og fått bøker, men har ikke orket å lese et ord.. Men nå er det håp


1 kommentar:

Pauline sa...

Så godt å høre at dagene har lysnet litt for deg, MÅTTE DET VARE!!! ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...