lørdag 10. mai 2014

Lørdag morgen

kom Olaf ned for å hjelpe oss å kløyve det som lå igjen etter hogsten i påsken.. Bare digre beist med masse kvist, Olaf er sterk og har god rygg så han gjorde kål på noen av dem. Men det ligger fortsatt noen igjen som vi får kløyve med sag

Han er "jordfar" til sesongens 88 lam og denne lille karen hadde fått litt ekstraservice da mora var syk i ei spene ei stund. Olaf gav ham melk på flaske og hver gang han viste seg kom den lille tassen løpende og suttet han på hånda.


Lille lam sutta meg på hånda og, koselig.

Da jeg var liten "fikk" jeg et kopplam hos Nils og Signe på Torsvik som jeg kalte Per, oppkalt etter nabogutten Per hjemme i byen som jeg var kjæreste med da vi var 5-6 år ;) det skulle Per visst, hehehe



Her er flinke søyer, alle med tvillinger, på vei opp hagen. Vi ønsker alltid at de skal stoppe lenge for å spise MASSE, men det er så mye godt gras over alt, så de blir aldri lenge før de tusler videre

Enda flere på bøen ovenfor kjellå vår

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...