onsdag 3. september 2014

En minneverdig dag

Mobilen min begynte å skrante da vi var i Telemark for snart 3 uker siden

Jeg tenkte kanskje det hang sammen med dårlig lading, men for ei god uke siden slutta den helt å respondere

Touchskjermen virket plutselig ikke lenger.. 

Den har riktignok taster, men alt må aktiviseres via skjermen.. 

Jeg mottar anrop på den, men siden jeg hadde den på lydløs da den slutta å virke, så hører jeg ikke når den ringer. Men det hender jeg ser på den (desperat ja) akkurat når den ringer og kan trykke en tast som løfter av røret og da får jeg snakket med dem der ute. 

Sms kan ikke sendes, mottar daglig sms, men har ikke mulighet for å lese dem..

Så hvis du savner respons, så er det mobilen som er død, ikke jeg.

Mandag kommer min nye mobil, og det er IKKE FRIVILLIG, men jeg skifter til ipøn ;) Arbeidsgiver krever iPhone ;( 

Så nå biter jeg i det sure Apple og blir ipøn bruker (ja ipøn!)

Monday it is - a day to remember










Ring Rune hvis noe haster :) el mail til adr oppe i høgre hjørne :)

4 kommentarer:

Elisabeth OJ sa...

Ha ha ha! En ny verden står for dine føtter - velkommen!!!!

Elisabeth sa...

Ipøh!

Detema sa...

En merkedag....😃

Elisabeth sa...

Hahaha, Detema ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...