onsdag 20. januar 2010

29 år

Pjuuhh, årets 29 årsfeiring ble unnagjort i går - gikk ikke helt upåaktet hen i år heller :-)
Broderen sendte en bukett med tulipaner - min favorittblomst!
Rune låste seg inne på scrapperommet midt under venninnebesøket (jeg lurte litt på hva som foregikk, ja!!) og mekket helikopterlandingsplasskort ;-) Gjett hva gaven var!!! Wooow, jeg gleeeder meg!

Jeg har en veldig flink (og snill!) og kreativ scrappevenninne som heter Inger og hun sendte meg dette nyyydelige kortet. Fotografen yter ikke kortet rettferdighet, dessverre.


En annen scrappevenninne var innom på jobb i går med denne lekkerbiskenen - Ja, Line, vi har smakt på godsakene ;-) Fotografen yter ikke sjokoladeesken rettferdighet

Dette lekre kortet kom Thea og Elisabeth med, sammen med noen nydelige stempler :-) Og på dette kortet er det en utrolig nydelig blomst:


Og igjen: fotografen yter ikke kortet rettferdighet, men det var det beste jeg fikk til i går.

Vi gikk over til naboen og spiste kake og drakk kaffe sammen med dem, viktig med sånne små besøk i denne tiden.
I dag morges var det forresten 7 minusgrader og skyfri himmel, så vinteren fortsetter - til glede for noen og til ergrelse for andre.
Siden jeg er blitt 29 nå, så skal jeg ut å kjøpe meg isbrodder til skoa, ti hi :-)




4 kommentarer:

Pauline sa...

Hei snuppa, og gratulerer med vel overstått!!
Så kjekt at du fikk litt snailmail og annet kjekt til dagen din,kos deg!
Klem! :-)

Elisabeth sa...

Tusen takk for nyydelig kort, Inger :-)

Jonna sa...

Gratulerer så mye med vel overstått! Rundt tall neste år da??? hihi...
Og så mye lekker papirkunst du hadde fått.

Line sa...

Så bra at den falt i smak. Bilde avslører at den har blitt smakt på :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...