onsdag 27. januar 2010

Dukkehus # 2

Da jeg var liten ønskte jeg meg inderlig et dukkehus. Til hver jul og hver bursdag i mange år ønskte jeg meg Lundeby sitt dukkehus med møbler og gardiner og lamper og alt mulig flott.

Men jeg fikk aldri - mor og far mente nok det var andre ting jeg trengte mer enn et dukkehus..

Men siden jeg nå er 29 og kan bestemme selv så har jeg kjøpt meg dukkehusbyggesett. Hah! Så det så! Og ikke bare ett.. Neida, jeg har TO!

Et "bestemorhus" og et "amerikansk gårdshus"

Dette er fronten på "bestemorhuset", holder på å montere vindusforinger..

Og her fra første etasje, hvor jeg har panelt og malt hvitt samt tapetsert med blårutet tapet. Vedkomfyren kom i posten fra det store utland her om dagen..


Når man bygger hus er det godt med en kopp te, gitt :-)


og ei skål chips er heller ikke å forakte - bortsett fra at dette er takstein, da.. Pjuuhh, her er det myye jobb..




3 kommentarer:

Anne Liv sa...

Så tøft det bler! og for ei utrolige skjerefjøl!!

Jonna sa...

Lekkert! Gleder meg til å se flere bilder fra husprosjektet!

Linda Brun sa...

Så der var dukkerhuset. Blir kjekt å følge husbyggingen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...