fredag 4. oktober 2013

Til Helsetilsynet

Jeg syns det er fryktelig urettferdig at jeg og de 900 andre pasientene ved Norsk Borreliosesenter ikke skal få lov å få helsehjelp i Norge, at de av oss som har råd må ta opp lån for å få anledning til å reise til utlandet for å bli frisk.

Jeg har mann og barn og hunder og en jobb jeg trives kjempegodt i, jeg må ta permisjon, og hvem skal ta seg av min mor på 82? Hun har bare meg..

Jeg får vel antakelig ikke sykepe
nger heller når jeg drar utenlands for behandling på privatklinikk - og når behandlingsopplegget strekker seg over uker og måneder betyr det stor manko i felleskassa her i heimen..

Jeg håper dr. Luneng sin anke fører fram og at Norsk Borreliosesenter får gjenoppta sin gode gjerning, å hjelpe oss borrelioserammede til et normalt liv 


Vi er mange, veldig, veldig syke

Ta en titt på denne Youtube filmen, kanskje du ser noen kjente http://www.youtube.com/watch?v=BUalf7QNWPo


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...